loading...
پیامک یاب | payamak yab
به پیامک یاب خوش آمدید

untitled.jpg


سایت پیامک یاب اولین سیستم جمع آوری پیامک به زبان فارسی است !


::: شاید برای شما جای سوال باشد که چرا این لقب را به پیامک یاب داده ایم . خب جوابش ساده است زیرا سایت پیامک یاب بهترین اس ام اس هاd سایت های دیگر را که دارای لایک بالا بوده را جمع آوری و انتشار میدهد 

البته این کار با ذکر منبع و بدون هیچ دخالتی در عکس و متن مطلب انجام می شود.


::: و اگر سوالی دیگر برای شما پیش بیاید این است که خب این مطالب را هم میشود در همان سایت ها خواند برای چه آن ها را در اینجا منتقل میکنیم . جواب این سوال هم ساده است زیرا شما تنها به دنبال اس ام اس نیستید بلکه دنبال اس ام اس هایی می گردید که مخاطب را در گیر خود کند و ما هم دقیقا همین کار را می کنیم یعنی بهترین اس ام اس ها را از هزاران سایت مختلف پیدا و آنها در این سایت انتشار میدهیم و این باعث می شود که شما برای یافتن یک اس ام اس  زیبا دیگر وقت خود را تلف نکنید و بهترین اس ام اس هاس سایت های مختلف را اینجا ببینید.

shayan بازدید : 1 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دلم را

می برم تا ز تو دورش سازم

ز تو، ای جلوه ی امید محال

می برم زنده بگورش سازم

تا از این پس نکند یاد وصال

.

 

.

قوی‌ترین مردان جهان پستچی‌ها هستند

که نمی‌دانند چه حجم عظیمی از درد و اندوه را با خود حمل می‌کنند

از آنها قوی‌تر ، تویی که می‌توانی تنها با چند کلمه ، کمر مرا بشکنی !

.

 

.

برای لب هایت لبی دارم

برای چشمهایت چشمی

برای دستهایت دستی

اما برای دلت ، دلی دارم که خانه ات می شود ، برای همیشه . . .

.

 

.

ای کاش که ازحال من خبرت بود/ ای کاش دمی ازسرکویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .

.

 

.

نشسته ایم داریم نقطه بازی میکنیم

خودم و دلم را میگویم

زبان نفهم نمیفهمد قواعد بازی را

تمام خانه ها را با اسم تو پر میکند !

.

 

.

کآش فقط بودی ، وقتی بغـــض میکردم

بغلـم میکردی و میگفتی ، ببینــــم چِشــآتو

منـــو نیگــآ کُن

اگه گریــه کنی قهر میکنـم میرمــــ

.

 

.

اینقدر “تعویض” نکن

به خدا گاهی میتوان رابطه ها را “تعمیر” کرد

حتی با یک لبخندِ عاشقانه . . .

.

 

.

تو بگو که بر می گردی ، من هزار سال عمر می کنم . . .

.

 

.

نبودنت عامل اصلی سرطان

و برای سلامتی زیان آور است !

 

 

.

همه جا هستی

در نوشته هایم

در خیالم

در دنیایم

تنها جایی که باید باشی و ندارمت ، کنارم است . . .

.

.

کوچیکتر که بودم فکر می کردم

تنهایی یعنی وقتی که هیشکی خونه نیست . . .

.

.

عشق یعنی:

وقتی نیستش به یادشی و می خوای باهاش باشی

وقتی باهاشی همش می خوای نگاش کنی

وقتی نگاش میکنی دوست داری از ته قلب شاد باشه

و وقتی داری نگاش میکنی و میفهمی از ته قلب خوشحاله عاشق تر شی . . .

.

.

در تلاطم آغوشت

احمقانه است شناگر ماهری بودن

در تو

تنها باید غرق شد . . .

.

.

نه روز ، نه شب

تنها شمارش نفس های ” تــــــو ” ، عمر من است . . .

.

.

سلام ای یار دور ازما نشسته / سلام ای بدتر از ما دلشکسته

سلام ای آشنا همچون غریبان / سلام ای عشق من ای بهتر از جان

سلام کردم نگی در یاد مانیست / سلام کردم نگی اهل وفا نیست . . .

.

.

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﺩﻣــــﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ

ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ “ﻣــــــﻦ ” ﺑﺎﺷﺪ . . .

.

.

تمام شهر تویی

وقتی دست‌هایت را در دست می‌گیرم‌

وانگشتانت ، خیابان‌های درازی می‌شوند برای قدم زدن . . .

.

.

مومنم کردی به عشق و جا زدی ، تکلیف چیست ؟

با مسلمانی که کافر میشود پیغمبرش ؟

.

.

به سلامتی اونایی که

برای داشتنشون لازم نیست

با سیاست باشی و نقش بازی کنی

همین که یک رنگ باشی کافیه . . .

.

.

در دنیا دو نابینا هست

یکی تـو ، که عاشق شدنم را نمی بینی

یکی من ، که به جز تو کسی را نمی بینم . . .

.

.

آخرین فردی که درست قبل از خواب در موردش فکر میکنید

کسی است که “قلب” شما به او تعلق دارد . . .

.

.

جهان مست از می نام تو باشه / دو بیتی بسته ی کام تو باشه

شناسنامم زمانی کامله که / تو برگ دومش نام تو باشه !

.

 

.

دوری “دورت نمیکند”

وقتی در امن ترین جای اندیشه ام نشسته ای . . .

.

.

خوشبختی داشتن کسی است

که بیشتر از خودش ، تـو را بخواهد

و بیشتر از تو هیچ نخواهد

و تو برایش تمام زندگی باشی . . .

.

.

گلم باشی

خار میشمو میرم تو دست هرکی بخواد بهت دست بزنه !

.

www.smsjo.ir

.

دوست داشتن را در چشمی بجو که حتی وقتی بسته است

“رویای” تو را خواب ببیند . . .

.

 

.

مرا حبس کن در آغوشت

من ، برای حصار بازوان تو مجرم ترین زندانی ام . . .

.

 

 

.

در خیال دیگری میرفت و من چه عاشقانه

کاسه ی آب را پشت سرش خالی میکردم . . .

.

 

 

.

دریا چه دل پاک و نجیبی دارد

چندیست که حالات عجیبی دارد

این موج که سربه صخره ها می کوبد

با من چه شباهت عجیبی دارد . . .

.

 

 

.

 

قایقت می شوم بادبانم باش ، بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم

باد هوا شود دورترمان کند . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 390