loading...
پیامک یاب | payamak yab
به پیامک یاب خوش آمدید

untitled.jpg


سایت پیامک یاب اولین سیستم جمع آوری پیامک به زبان فارسی است !


::: شاید برای شما جای سوال باشد که چرا این لقب را به پیامک یاب داده ایم . خب جوابش ساده است زیرا سایت پیامک یاب بهترین اس ام اس هاd سایت های دیگر را که دارای لایک بالا بوده را جمع آوری و انتشار میدهد 

البته این کار با ذکر منبع و بدون هیچ دخالتی در عکس و متن مطلب انجام می شود.


::: و اگر سوالی دیگر برای شما پیش بیاید این است که خب این مطالب را هم میشود در همان سایت ها خواند برای چه آن ها را در اینجا منتقل میکنیم . جواب این سوال هم ساده است زیرا شما تنها به دنبال اس ام اس نیستید بلکه دنبال اس ام اس هایی می گردید که مخاطب را در گیر خود کند و ما هم دقیقا همین کار را می کنیم یعنی بهترین اس ام اس ها را از هزاران سایت مختلف پیدا و آنها در این سایت انتشار میدهیم و این باعث می شود که شما برای یافتن یک اس ام اس  زیبا دیگر وقت خود را تلف نکنید و بهترین اس ام اس هاس سایت های مختلف را اینجا ببینید.

shayan بازدید : 5 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

تقسیم میکنم ، سهم روزهای آینده ام را …
یا در کنار تو یا در یاد تو …

اس ام اس عاشقانه ۹۲

کاش خدا سه چیز را نمی آفرید !
عشق ، غرور و دروغ ؛ چون عشق هنگام غرور به انسان دروغ می گوید …

اس ام اس عاشقان

 

من از حرارت چشمانت یخ میزنم و از سرمای نگاهت آتش میگیرم …
مردانگی های تو فیزیک را هم نابود میکند ، من را که دیگر هیچ !

اس ام اس عاشقانه سنگین

بی خیال است ، خیلی بی خیال ؛ همان کسی که تمام خیال من است …

اس ام اس عاشقانه خفن

نویسنده ها “سیگار” می کشند
شاعرها “هجران”
نقاش ها “تابلو”
زندانی ها “تنهایی”
دزدها “سرک”
مریضها “درد”
بچه ها “قد”
و من برای کشیدن ، “نفسهای تو” را انتخاب می کنم …

اس ام اس عاشقانه توپ

کاش می گفتی دوستت دارم… قلبم می ریخت…
تکه های پازل را با هم از زمین برمیداشتیم و پازل را با هم از اول می چیدیم
و تو میدیدی که تکه گم شده اش بودی…
گر تو را با ما تعلق نیست ، ما را شوق هست / ور تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست

اس ام اس عاشقانه زیبا

چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری

اس ام اس عاشقانه جدید

خنده ام میگیرد
وقتی پس از مدت ها بی خبری
بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری
میگویی : دلم برایت تنگ است
یا مرا به بازی گرفته ای
یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی
دلتنگی ارزانی خودت . .

 اس عاشقانه

لیاقت می خواهد واژه ” ما ” شدن

لیاقت می خواهد “شریک ” شدن

تو خوش باش به همین “با هم ” بودن های امروزت

من خوشم به خلوت تنهایی ام

تو بخند به امروز…

من میخندم به فرداهایت . . .

اس ام اس

دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان

این روزها دلها تشنه ترند تا زمین

 

خدایا کمی عشق ببار

منبع : http://lovelysms.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 384